Σωματείο Όλυμπος

Δραστηριότητες

Olympos_Logo

Συνέδρια - Ημερίδες

8ο Διεθνές Forum Humanitas

Oργάνωση: ΟΛΥΜΠΟΣ Παγκόσμιο Πνευματικό Κέντρο

Θέμα: Η χρήση της γνώσης
Τοποθεσία: Πολεμικό Μουσείο Αθηνών
Ημερομηνία: 22/10/2016 έως 23/10/2016
Αρχείο Συνεδρίου: PDF icon humanitas.pdf (25.54 MB)

ΓΝΩΣΗ είναι:
Η παρουσία στο πνεύμα ενός συγκεκριμένου αντικειμένου της σκέψης, το οποίο εμείς θεωρούμε υποκειμενικά ή αντικειμενικά ως Αληθινό!
Η Αληθινή Γνώση είναι αντίθετη με την Πίστη, η οποία στηρίζεται σε υποκειμενικούς και όχι, αναγκαία, σε αντικειμενικούς λόγους, σε λογικές αιτίες και συγκεκριμένες εμπειρίες. Στη Φιλοσοφία, Γνώση είναι το : το να γνωρίζουμε κάτι, ως «κάτι» και να μπορούμε να αποδείξουμε για κάποιο πράγμα ή ιδιότητα ότι «είναι αυτό που είναι».

Για κάθε τι που θεωρείται ως Γνωστικά αποδεδειγμένο, εμπεριέχεται μια σωστή κρίση, η οποία στηρίζεται στην «εμπειρία» και στην «βεβαιότητα της απόδειξης». Στον Πλάτωνα, η Ουσία της Γνώσης είναι η Αλήθεια.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ περιγράφει το «είναι» όπως ακριβώς είναι.
Αν το νόημα της Αλήθειας βασίζεται στο συμφέρον του «εμείς», προκύπτει καλόν για όλους.
Αν το νόημα της Αλήθειας βασίζεται στο συμφέρον του «εγώ», προκύπτει κακόν για όλους.
Μεταξύ του «εμείς» και του «εγώ» υπεισέρχεται η Συνείδηση της Γνώσης, το θετικό αποτέλεσμα της οποίας καθορίζει την χρήση της ως ωφέλημα του κοινωνικού συνόλου, ενώ το αρνητικό της αποτέλεσμα, βλάπτει τους πολλούς της κοινωνίας.

Ο Πλάτων λέει: «Πρέπει να υπάρχει μια Αλήθεια με γενικό κύρος».
Το «Αληθές» και το «γενικό κύρος» προκύπτουν μόνον από την οργανωμένη ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ της οποίας, όπως λέει ο Αριστοτέλης «αποκλειστικός και μοναδικός σκοπός, είναι το καλόν του Συνόλου».

Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
Η HEPTAPOLIS, Διεθνής Πράσινη Polis, θα αποτελή ένα Παγκόσμιο Κέντρο Γραμμάτων, Τεχνών και Επιστημών, αποκλειστικός σκοπός του οποίου θα είναι «Η Χρήση της Γνώσης, για το καλό του Συνόλου».
Στο «Σύνολο» υπάγεται ο Άνθρωπος, όλα τα όντα του Φυσικού Κόσμου και η Γη, σαν κέντρο αναφοράς δημιουργίας και λειτουργίας των Νόμων που διέπουν την ύπαρξή της και την δράση της.
Επειδή «πάντων μέτρον, «Άνθρωπος» κι επειδή ο Άνθρωπος «παρέβη το μέτρον» με αποτέλεσμα η Ανθρωπότητα και ο πλανήτης μας, σήμερα να ευρίσκονται σε «δύσκολη θέση»…

…Επειδή, στην εποχή μας υπάρχει μόνον απρογραμμάτιστη και εκτός λελογισμένων ορίων χρήση της Γνώσης, ιδιαίτερα στα Κέντρα Μέσης, Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης και, οι νέοι που αποφοιτούν από τα Πανεπιστήμια δεν διδάσκονται, με βάση την Διεθνή Εμπειρία, την δεινή θέση που βρίσκεται σήμερα η Ανθρωπότητα και ο ίδιος ο Πλανήτης μας, από την απουσία της διδασκαλίας του «χρησίμου και του ωφελίμου» για τον περιορισμό εξάπλωσης των δεινών, στον Πλανήτη και τον Άνθρωπο…

…Η HEPTAPOLIS, Διεθνής Πράσινη Polis… θά έρθη να καλύψη, χρησιμοποιώντας και την προσωπική σας εμπειρία, το «κενό της Γνώσης» που εντοπίζεται στην ωφέλεια των πολλών, που μπορεί να προκύψη από την χρήση της πραγματικής Γνώσης.

Για κάθε μία από τις 94, σήμερα, διδασκόμενες επιστήμες στις Ακαδημαϊκές Σχολές και τα Πανεπιστήμια του κόσμου, καλούμε τους έμπειρους και πεφωτισμένους επιστήμονες και οραματιστές – η επιλογή των οποίων πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη προσοχή – να συνδράμουνμε τις γνώσεις τους στον κοινό αγώνα για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει, τώρα και στο μέλλον, ο φοιτητής που ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πτυχιακό ή Μεταπτυχιακό, ο ενεργός επιστήμων που ασκεί το διακριτό λειτούργημά του, ιδιαίτερα στους τομείς Διδασκαλία, Έρευνα, Πείραμα, να εντάξη στη χρήση του αποτελέσματος την ωφέλεια που θα προκύψη, αν αυτό που κάνει ΩΦΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ, ή ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ και ΟΧΙ ΤΟΝ ΕΝΑ.

Η απουσία του προσωπικού συμφέροντος και η παρουσία του συμφέροντος των πολλών, στην άσκηση κάθε Επιστήμης, αποτελεί τον Άρτο και τον Οίνο στην επίλυση των προβλημάτων του Ανθρώπου και του Πλανήτη.
Ο Αριστοτέλης είπε: «Η ευτυχία των πολλών, πρέπει να αποτελεί τον καθοριστικό σκοπό, για κάθε είδους Γνώση».

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Ας εργασθούμε, ο καθ’ ένας χωριστά μέσα από την δική του Επιστήμη, ας οραματισθούμε μια καινούργια κοινωνία «ανθρωποκεντρική» κι΄ ας συντάξουμε τις σκέψεις μας με μεθόδους και κανόνες τέτοιους, ώστε η Επιστήμη μας να αποβή κοινωφελής, κατά το δυνατόν χρησιμότερη για το σύνολο των ανθρώπων αλλά και του ίδιου του Πλανήτη.
Στη σημερινή, σκληρή πραγματικότητα, η αποτυχία της «ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» για το «κοινό καλό», δημιουργεί την αυθόρμητη ανάγκη να διδάξουμε στους μαθητές, τους φοιτητές, τους επιστήμονες, πως πρέπει να σκέπτονται και να ενεργούν, ώστε αυτό που διδάσκονται ή διδάσκουν να αποβλέπει αποκλειστικά στο «καλό του Συνόλου».

Παύλος Πισσάνος
Πρόεδρος του Σωματείου ΟΛΥΜΠΟΣ

ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ - Σάββατο, 22 Οκτωβρίου

Παύλος Πισσάνος

ΟΛΥΜΠΟΣ Παγκόσμιο Πνευματικό Κέντρο
Πρόεδρος του Δ.Σ., Συγγραφεύς, Τηλεοπτικός Παραγωγός, Επιχειρηματίας

Έναρξη Forum – Εισαγωγή

Χαιρετισμοί Συνεδρίου

Υπατος Πρόεδρος AHEPA-USA: Andy Zachariadis
Governor AHEPA-Hellas, Βασίλης Πετκίδης
Εκπροσωπος Πανεπιστημίου ST. TIKHON’S – RUSSIA:
Στέφανος Μηλιός
Πρόεδρος Διεθνούς Ακαδημίας Κοινωνικών Επιστημών-USA,
Prof. Dr. Otto F. von Feigenblatt
His Majesty Muedzul Lail Tan Kiram – Sultan of Sulu and North Borneo
Πρύτανης Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης – Καθηγητής Μήτκας Περικλής
Πρόεδρος ΟΠΑΝΔΑ: Χρήστος Τεντόμας
Πρόεδρος του Ομίλου για την UNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος: Νίνα Διακοβασίλη

Χαιρετισμός Υπάτου Προέδρου ΑΧΕΠΑ Andy Zachariadis δι’εκρποσώπου

Ευάγγελος Μουτσόπουλος

Ακαδημαϊκός, Ομότιμος Καθηγητής Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αθηνών

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, Η HEPTAPOLIS, & Η ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ!

Sir Βασίλειος Μαρκεζίνης

Καθηγητής Νομικής, Σύμβουλος της Βασίλισσας Ελισσάβετ, Μέλος της Βρετανικής Ακαδημίας και των Ακαδημιών Αθηνών, Βελγίου, Γαλλίας, Ολλανδίας και Ρώμης.

Θέμα: ΓΝΩΣΗ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΚΡΙΣΗΣ
            ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ

Ανδρέας Σαλβαδόρ

Α.Α.Β.Υ. ΑΡΧΙΔΟΥΚΑΣ ΤΩΝ ΑΨΒΟΥΡΓΩΝ
Αυτού Αυτοκρατορική και Βασιλική Υψηλότητα,
Αρχιδούκας της Αυστρίας, Πρίγκιπας της Ουγγαρίας, Πρίγκιπας της Τοσκάνης

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
             ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΡΧΙΑΣ

Κατερίνα Π. Παναγοπούλου

Πρέσβυς της Ελλάδος, στο Συμβούλιο της Ευρώπης για τον Αθλητισμό, την Ανοχή και το Ευ Αγωνίζεσθαι

Θέμα: Η «ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ
             ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ

Xρίστος Γούδης

Καθηγητής Αστροφυσικής
Πανεπιστημίου Πατρών

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΩΣ ΕΦΑΛΤΗΡΙΟ
            ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

Ανδρέας Καμπιζιώνης

Καθηγητής Φιλοσοφίας
Francis Marion University, Florida
Florence Darlington Technical College, USA

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
            ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ιωάννης Ν. Γιαννιός

DiplEngl (NYU), BSc (Chem) USA, BSc (Biol) USA, GCP Cert (London), PGCertTMed (Edinburgh), PGDipTMed (Edinburgh), MScTMed (Edinburgh), M/D Prof (London), MD (AM),MPhil (London), PGCertFMed (Glasgow), FRSM (London), cDSc (London) MRSC (Cambridge), BCAM (USA), MFHT (UK).

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ EΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΙΑΤΡΙΚΗ
            ΜΕ ΤΗΝ ΓΟΝΙΔΙΑΚΗ ΚΑΙ ΝΑΝΟΪΑΤΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Vitor Escudero de Campos

CAPP – Επικεφαλής του Κέντρου Διοίκησης και Δημόσιας Πολιτικής – ISCSP. Δρ.-Ερευνητής του Ινστιτούτου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών της Λισαβόνας, Μέλος της Εθνικής Ακαδημίας Καλών Τεχνών, Καγκελάριος της Ακαδημίας Γραμμάτων και Τεχνών της Πορτογαλίας

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ
            ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΟΣΗΜΩΝ

Μιχάλης – Θαλής Πουλαντζάς

Ομότιμος Καθηγητής Κοινωνιολογίας – Φιλοσοφίας κ. Παν/μίου Ρώμης

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ

Μaria Ιnes Garnica Montenegro

BH, Universidad Mayor de San Simon, Bolivia; Diploma in Teaching Foreign Languages Escuela Normal Superior Nacional Católica, Cochabamba, Bolivia. License en Letres Modernes University of Poitier, France; MA in Linguistics for English Language Teaching, University of Lancaster, United Kingdom.

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, Η HEPTAPOLIS ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Λιάνα Σουβαλτζή

Αρχαιολόγος, Διευθύντρια της Ελληνικής Αποστολής στην όαση Σίουα της Αιγύπτου

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΚΑΦΗ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΟΑΣΗ (Siwa ) ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ

Απόστολος Β. Νικολαϊδης

Καθηγητής της Κοινωνιολογίας της θρησκείας και της Κοινωνικής Ηθικής Πανεπιστημίου Αθηνών

Θέμα : Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
             ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΩΣ ΕΡΓΟΝ ΘΕΟΥ

Βαρώνος, Τόνις Βreidel Χατζηδημητρίου

Ιστορικός, Συγγραφέας, Επιστημονικός Συνεργάτης Πανεπιστημίου Ανθρωπιστικών Σπουδών και Τεχνολογιών Λισαβώνας, Αντεπιστέλλων Μέλος της Πορτογαλικής Ακαδημίας Γραμμάτων και Τεχνών

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ “
            ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ

Στάνλεϋ Σφήκας

Δρ. Φιλοσοφίας
του Πανεπιστημίου Indianapolis, Η.Π.Α.

Θέμα: ΤΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ

ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ - Κυριακή, 23 Οκτωβρίου

Ιωάννης Μάζης

Καθηγητής Οικονομικής Γεωγραφίας – Γεωπολιτικής

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ

Α.Β.Υ. Πρίγκηψ Μιχαήλ των Μπραγκάνσα

Αυτού Βασιλική Υψηλότητα, Πρίγκιπας της Πορτογαλίας, Δούκας του Βισέου, Πρόεδρος του Πολιτιστικού-Επιστημονικού Κύκλου “Harmonia Universal”

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ»

Εμμανουήλ Μικρογιαννάκης

Καθηγητής Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αθηνών,
τ. Κοσμήτωρ Φιλοσοφικής Σχολής –
Πρόεδρος Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός

Θέμα: ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΑΡΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ «ΑΡΚΥΟΣΤΑΣΙΑ»
            (συστηματική δικτύωση)

Πατήρ Θεόδωρος Σ. Κυρίτσης

Κληρικός Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας Αμερικής

Θέμα: Η «ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
            ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ ΦΩΤΟΣ

Μajor General Thomas Taverney

Απόστρατος Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας, πρώην Υποδιοικητής, Διοίκηση Διαστήματος Αρχηγείο Πολεμικής Αεροπορίας, Βάση Πολεμικής Αεροπορίας Peterson, Κολοράντο. Ανώτερος Σύμβουλος Διαστήματος.

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
            ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Kωνσταντίν Παλαμιώτου - Θωμαϊδου

Δρ. Φιλοσοφίας
Πανεπιστημίου Αθηνών

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΩΣ ΑΝΑΧΩΜΑ
            ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΠΑΡΑΚΜΗ

Παντελής Μαυροδόπουλος

Αντιστράτηγος ε.α.
Επίτιμος Διευθυντής Πυροβολικού Γ.Ε.Σ., Επίτιμος Πρόεδρος Ενώσεως Αποστράτων Στρατού Ξηράς

Θέμα: Η «ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ
            ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ

Μagda Εl-Νowieemy

Καθηγήτρια Πανεπιστημίου της Αλεξάνδρειας,
Σχολή Καλών Τεχνών, Τμήμα Αρχαιολογίας
& Ελληνορωμαϊκών Σπουδών

Θέμα: Η «ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ
            ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
            ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Ιωάννης Μαρωνίτης

Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου
της Παγκόσμιας Ομοσπ. Ομίλων & Κέντρων για την UNESCO – Πρόεδρος του Ομίλου για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΗΕ, UNESCO,
            HEPTAPOLIS

Πετρος Α.Μ.Τζελεπιδης

Δρ. FCybS πρώην Καθ. Πανεπιστημίου, AI & Cognitive Science, Ανεξάρτητος Επιστήμονας/Μελετητής, Επίκουρο Μέλος ΔΕΠ, Ιατρική Σχολή, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ελλάδα – PhD, FCybS ex University

Θέμα: Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

Κωνσταντίνος Πάντος

Dr Ιατρός Γυναικολόγος
Επιστημονικός Διευθυντής της Κλινικής ΓΕΝΕΣΙΣ ΑΘΗΝΩΝ – Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ
             ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Νicolas Wyatt

Καθηγητής Πανεπιστημίου Εδιμβούργου
Honorary Professorial Fellow, Professor (Emeritus)

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
            ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ

Παναγιώτης Α.Π. Σίσκος

Καθηγητής Περιβαλλοντικής Χημείας
στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ
             ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
             ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Ευαγγελία Δανιήλ

Δρ. Πνευμονολόγος – Φυματιολόγος

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΑ
            ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΑΤΡΙΚΗ

Ana Cristina Martins

Kαθηγήτρια του Πανεπιστημίου Ανθρωπιστικών Σπουδών και Τεχνολογιών Λισαβώνας – Επιστημονική Συνεργάτιδα του Νέου Πανεπιστημίου της Λισαβόνας, Μέλος της Πορτογαλικής Ακαδημίας Γραμμάτων και Τεχνών.

Θέμα: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΕΠΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
             ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΩΝ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ

Στέφανος Βογαζιανός – Ρόϋ

Δρ. Συγκριτικής Εθνολογίας Παν/μίου Γλασκώβης,
Αντιπρ. Παγκόσμιου Φιλοσοφικού Φόρουμ, Αντιπρ. Ομίλου
για την UNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΡΧΑΙΩΝ
             ΜΥΘΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ
             ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

Νίκος Φλώρος

Γλύπτης – Sculptor,
Awards: • Golden Medal of Arts and Sciences, Albert Schweitzer Foundation, Vienna, Austria 2011 • Innovation Award, Global Thinkers Forum, Athens, Greece, 2013 • Third International Conference of Hellenic Diaspora, Athens, Greece 2016

Θέμα: Η «ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
            ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

Δημήτρης Λαγός

Αντιδήμαρχος Διστόμου, Αράχοβας, Αντίκυρας.
(Περιοχή οικοδόμησης της HEPTAPOLIS)

Θέμα: Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΗΣ HEPTAPOLIS
             ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ

Μίμης Πλέσσας

Ο Μουσικοσυνθέτης παρίσταται ευγενώς.
40 λεπτά με μουσική και τραγούδια από το θησαυροφυλάκιο του ΜΙΜΗ ΠΛΕΣΣΑ. Ερμηνεία: Σπύρος Κλείσσας.

9ο Διεθνές Forum Humanitas

Oργάνωση: ΟΛΥΜΠΟΣ Παγκόσμιο Πνευματικό Κέντρο

Θέμα: Η μοναδικότητα της Ελληνικής Γλωσσας
Τοποθεσία: Πολεμικό Μουσείο Αθηνών
Ημερομηνία: 18/11/2017 έως 19/11/2017
Αρχείο Συνεδρίου: PDF icon humanitas.pdf (18.6 MB)

ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ FORUM
Το Παγκόσμιο Πνευματικό Κέντρο ΟΛΥΜΠΟΣ, συνεπικουρούμενο από την Διεθνή Ακαδημία Κοινωνικών Επιστημών, ένα μεγάλο αριθμό Ελληνικών και ξένων Πανεπιστημίων και προσωπικοτήτων εγνωσμένου, διεθνούς κύρους, θα υποβάλλει τα αποτελέσματα του Συνεδρίου με «ΑΙΤΗΜΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ» στον ΟΗΕ και την UNESCO, για προώθηση και αναγνώριση της Ελληνικής γλώσσας ως «δεύτερης γλώσσας» σε κάθε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Αμερικής, της Ρωσίας και του κόσμου με, πρώτη γλώσσα, την εθνική γλώσσα του  κάθε κράτους.

Το αίτημα θα περιλαμβάνει τις Επιστημονικές τοποθετήσεις ότι:
«Η Ελληνική γλώσσα, πρέπει σε κάθε κράτος να γίνει γνωστή, ως γλώσσα των Γραμμάτων, των Τεχνών, των Επιστημών και της Τεχνολογίας και να ακολουθήσει η Αγγλική γλώσσα, ως γλώσσα του Διεθνούς Εμπορίου».
Σε κάθε περίπτωση, η «κοινή Ελληνική Γλώσσα» προορίζεται για “ομιλούσα” στη χρήση των Η/υπολογιστών. Αυτό πιστοποιεί και επιτάσσει την ένταξή της, ως δεύτερης γλώσσας, στα σχολεία του κόσμου.

1η Ημέρα

2η Ημέρα

ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ, Ο ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ!…
…ο δε Λόγος, το παν εν πάσι συνέστησεν!

Το ευφυές ον της γνωστής Δημιουργίας, που είναι ο Άνθρωπος, στο πέρασμα των αιώνων και πάντοτε, στρέφει την σκέψη του στο «μακρινό παρελθόν», προσπαθώντας, μέσω της Επιστήμης, να ανακαλύψει τις «Μυστικές Αρχές της Αρχής», τους Μαθηματικούς και Γεωμετρικούς «Κώδικες», με βάση τους οποίους δημιουργήθηκε το Σύμπαν.

Υπάρχει μια μερίδα επιστημόνων που ισχυρίζεται ότι, στο απώτατο παρελθόν, πριν από 14.600.000.000 χρόνια υπήρξε το «Big- Bang», μία «έκρηξη» ενός απειροελάχιστου μικρομορίου της ύλης, με άπειρη θερμότητα και άπειρη πυκνότητα και, από αυτή την έκρηξη, ξεκίνησε η Δημιουργία του Σύμπαντος. Η Αρχαία Ελληνική σκέψη και ιδιαίτερα ο Αριστοτέλης, πιστεύουν απόλυτα ότι: «Εξ Ενός, τα πάντα γίγνεται και εις ταυτόν αναλύεσθαι…»!

Ότι δηλαδή, το Ένα, το Ον, ο Θεός, έπλασε «δια μιας ολοτελώς έναν πλήρη κόσμο, ένα Αυτοτελές, Αρμονικό, Πλήρες και Αείζωον Σύμπαν, το οποίο εισπνέει και εκπνέει τον εαυτό του, αναπαράγοντας το «είναι» του, μέσα από τους απαράβατους Νόμους της Κοσμικής Δημιουργίας. Αυτή την άποψη, ακολουθεί και ένα μεγάλο μέρος από σύγχρονα Επιστημονικά κέντρα. Όμως, ο νους του Ανθρώπου αναζητά μία, επί πλέον, «Αρχή» που αφορά στην Λεκτική περιγραφή και απεικόνιση κάθε μορφής και κάθε εκδήλωσης της Δημιουργίας.

Αναλυτικώτερα: Για να κατανοήσουμε το «Νόημα της Αρχής», πρέπει κάθε τι να το ονοματίζουμε και να το περιγράφουμε με λέξεις, άλλως δεν είναι κατανοητό στον ανθρώπινο νου. Από ποια Αιτία πίσω από κάθε ορατό ή αόρατο πράγμα…, πίσω από κάθε ιδιότητα, παλαιά ή νέα…, πίσω από κάθε εφεύρεση ή ανακάλυψη…, πίσω από κάθε γνωστό ή άγνωστο δημιούργημα της φύσης και του κόσμου, στη Γη, στο Ηλιακό Σύστημα και στο Σύμπαν… «είναι κρυμμένη μια Ελληνική λέξη», που εξηγεί επακριβώς το «νοούμενον» για ο,τιδήποτε αντιλαμβανόμαστε;

– Πώς γνωρίζει η Ελληνική Γλώσσα και με ποια προφητική ιδιότητα εξηγεί με τις κατάλληλες λέξεις, αυτά που συλλαμβάνει ο ανθρώπινος Νους για τις βασικές και θεμελιώδεις Αρχές δόμησης του κόσμου;
– Αν το «γίγνεσθαι» και το «είναι» του Παντός, υπάγονται σε ένα πλαίσιο απείρων Νόμων, πώς τα προλέγει η Ελληνική γλώσσα με ύπαρξη συγκεκριμένων λέξεων, οι οποίες με το νοηματικό τους περιεχόμενο, εξηγούν από πάντα την ερμηνεία αυτών των Νόμων;
• Κι αν σκεφθούμε ότι, στο Σύμπαν «ο Νόμος προηγείται του γεγονότος», ότι δηλαδή, αν αφήσουμε ένα μήλο να πέσει στη Γη, το μήλο πέφτει επειδή υπάρχει ο Νόμος της Βαρύτητας…
• Κι αν ακόμα σκεφθούμε ότι, η ύπαρξη, η δράση και ο σκοπός του Νόμου, περιγράφεται και αναλύεται ολοτελώς μόνο με Ελληνικές λέξεις, τότε προκύπτει το λογικό συμπέρασμα ότι:
«Η Ελληνική Γλώσσα, οι Νόμοι και οι Αριθμοί, αποτελούν «πρότυπα εργαλεία του Θεού», που τα χρησιμοποιεί για να οικοδομήσει τη Δημιουργία».
Επειδή όμως, η Δημιουργία, δεν αποτελεί «έργον Θεού», αλλά «σκέψιν Θεού», της οποίας τα μεταφυσικά επίπεδα, στις εσωτερικές λειτουργίες του Νόμου «ποιούν Άνθρωπον Αθάνατον», τότε αντιλαμβανόμαστε για ποιες αιτίες:
• Η Ελληνική Γλώσσα, εμπεριέχει εκατομμύρια λέξεις…
• Κάθε λέξις, έχει το «εμφανές και το αφανές» περιεχόμενό της…
• Από το περιεχόμενό της παράγει προτάσεις που συνιστούν «εξωτερικά» και «εσωτερικά νοήματα»…
• Τα νοήματα στο «βάθος» τους, κρύβουν «Λόγον Θεού»… και τελικά, με την χρήση της Ελληνικής Γλώσσας μπρος στα μάτια μας ξεδιπλώνεται το μεγαλείο της Δημιουργίας…. διότι: «Ο Θεός, ομιλεί την Ελληνικήν και δι’ αυτής, ποιεί κόσμον»!

ΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Οι σύνθετες λέξεις της Ελληνικής Γλώσσας, ορίζουν την Κυβερνητική και Μαθηματική επιρροή της στην δημιουργία των Νόμων της Κοσμογονίας, της Κοσμολογίας, της Συμπαντικής και Γήινης Φύσης, εντός της οποίας διαβιεί ο Άνθρωπος και όλα τα όντα του φυσικού κόσμου.
Το πρώτο Ερευνητικό πεδίο κάθε Επιστήμης πρέπει να αφορά στην ανάλυση της λέξης ή της πρότασης που συνιστά το Επιστημονικά ζητούμενον.

Η ανάλυση κάθε Ελληνικής λέξης αφορά στην ορθή οδό που πρέπει η σκέψις να ακολουθήσει, για να συστήσει το συμπέρασμα της «Έννοιας του ζητουμένου». Ως «Έννοια», σε κάθε ζητούμενη εξήγηση, λογίζεται η διείσδυση μέσα στην Ουσία ενός ή πολλών πραγμάτων ή φαινομένων, που συνιστούν ένα «μέρος του Κόσμου», έστω και άπειρα μικρό, της οποίας ο σκοπός υπάρξεως είναι κρυμμένος στην Ουσία που το συνιστά.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Εν Αρχή ήν ο Έλλην Λόγος, ο δε Λόγος το παν εν πάσι συνέστησεν.

Παύλος Πισσάνος Πρόεδρος του Δ.Σ

Shopping cart0
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι!
Συνέχεια Αγορών
0